ח"כ ביטון: "המטרה היא להתיש את הקואליציה עד שתתייאש"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ביטון: "המטרה היא להתיש את הקואליציה עד שתתייאש"

ח"כ חיים ביטון בראיון ל'קול חי': "אנשים כמו נתניהו ודרעי שנמצאים בפוליטיקה שנים, לא ישבו כל הלילה אם אין לזה שום תוצאה. התוצאה היא ההתשה. ראשי הקואליציה מתחננים על נפשם שנוריד חלק מההסתייגויות ומשיכות הזמן. אנחנו לא מתכוונים לעשות להם חיים קלים וזו הדרך לפרק את הקואליציה הרעה הזו"

חיים ביטון צילום: יעקב כהן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: יעקב כהן

ח"כ חיים ביטון (ש"ס), אומר כי תפקידה של האופוזיציה היא להתיש את הממשלה, כאשר ממילא לא ניתן להפיל את החוקים שהיא מציעה: "אחד מהכלים הפרלמנטריים של האופוזיציה זה משיכת הזמן, גם אם אנחנו יודעים מראש שהחוק יעבור בסוף. אבל המטרה היא שהם ימאסו בכך שלוקח להם להעביר כל חוק כל כך הרבה זמן".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר ביטון: "אנחנו אוספים כוחות ליומיים ארוכים שהולכים להיות עכשיו. כפי שכולם רואים אנחנו הולכים להיות אופוזיציה מאוד לוחמנית. סוגיה ספציפית כזו או אחרת יכולה להגיע להסכמה, אבל עצם זה שהיו שם אלפי הסתייגויות זה משך הרבה מאוד זמן".

לדברי ביטון: "אחד מהכלים הפרלמנטריים של האופוזיציה זה משיכת הזמן, גם אם אנחנו יודעים מראש שהחוק יעבור בסוף. אבל המטרה היא שהם ימאסו בכך שלוקח להם להעביר כל חוק כל כך הרבה זמן".

ביטון הוסיף והסביר: "אנשים כמו נתניהו ודרעי שנמצאים בפוליטיקה שנים, לא ישבו כל הלילה אם אין לזה שום תוצאה. התוצאה היא ההתשה. ראשי הקואליציה מתחננים על נפשם שנוריד חלק מההסתייגויות ומשיכות הזמן. אנחנו לא מתכוונים לעשות להם חיים קלים וזו הדרך לפרק את הקואליציה הרעה הזו".

"אני לא נביא אבל אנחנו יודעים ומרגישים שאנחנו אופוזיציה חזקה מאוד וזו הדרך ולדעתי לא יקח להם הרבה זמן להתייאש בסוף, גם אם החוקים יעברו. המטרה היא לא להוריד את החוק, אלא להתיש אותם בכל חוק".

ביטון נשאל על ההסכמות שהושגו הלילה בוועדת הכספים בנוגע לחל"ת ואמר: "אף אחד לא רוצה לפגוע בצרכי העם. ודאי שנהיה ענייניים איפה שצריך, אבל הממשלה הזו מסוכנת ורעה ואנחנו נפיל אותה".



0 תגובות